Thursday, January 29, 2009

"The body is not even cold yet.."

..ütles Desiree, kui kõik need viis kilekoti täit asju, mis ma talle jätan, sülle korjas...

Taipasin alles täna õhtul, et tegelikult ikka väga ei taha koju minna. Mitte et ma ei igatseks sõprade järele vms.. Lihtsalt.. Ma olen ju niiiiiiii harjunud siin. Kuidas ma ilma Desiree ja Karolinata elama hakkan, ahh??? Oeh. Nad tulevad mind homme rongikasse saatma. Ma ei taha teada, mis nutukoor seal lahti läheb. Juba täna õhtul, kui nad mu toauksest välja astusid, oli raske. Mis siis veel homme saab?

Nojah.. Karolina muidugi peab enivei Eestisse tulema, sest Gen tahab teda näha :D:D:D
A see ei lohuta praegu eriti..

Niiet.. Sii juu suun, mai frens.

Viimased ilusad pildid ka veel..




2 comments:

Erge Sonn said...

kle, ära hädalda ja tule koju!

Evelin said...

Üldiselt ma loodan, et sa jõudsid ilusti koju ja lähed täna minu eest ka sauna, nagu lubatud :)