Saturday, November 15, 2008

Piia ütleks selle peale "Tagane, saatan!!

Asjalood on nüüd nii kaugele jõudnud, et igavus hakkab võimust võtma. Nädala sees pole hullugi - kool ja muud asjad sisustavad aja peaaegu ära. Reede õhtuti vahel ikka käime väljas. Seekord mitte, ju selle pärast asi täna nii kaugele läkski.

Aga nüüd asja juurde.
Ma ärkasin täna natuke enne 11 (mis on minu kohta ilmselgelt liiiiiiiiiga vara). Ja mis ma siis tegin? Ma isegi ei söönud hommikust, pesin kikud puhtaks, panin riidesse ja astusin uksest välja. Läksin linna - SHOPPAMA (ma ei salli isegi seda sõna). MINA??? JA SHOPPAMA?? NII VARA HOMMIKUL?? uskumatu..

Tagasi jõudsin pmt nüüd.. 3 ja pool tundi hiljem. Linz ei ole just Austria poepealinn. Mul ei ole aimugi, kuidas ma suutsin 3 tundi sellel poe-tänaval veeta.
Kõigest hoolimata, avastasin ma ka päris mitu huvitavat asja..

Näiteks:

* Ühe plaadipoe ees tänaval oli valik klassikalise muusika plaate. Kõige peal päris mitu komplekti Arvo Pärdi kogumikke. Beethoveni ja Bachi kõrval. Tore.

* H&M on üldiselt üsna mõistlik kauplustekett. Aga kus on loogika - leidsin ühe ilusa pluusi - sama mudel, erinevad värvid (must ja valge) - ja hinnavahe 10 eurot (üks maksab 9 ja teine 19 eurot). Mismõttes? Ja loomulikult oli must kallim. Mõnes mõttes hea isegi - ostsingi vahelduseks mõne asja, mis on teist värvi.

* Leidsin hiiiiiiiglasliku spordipoe. Kui ma ei eksi, siis 6 korrust vms. Ja seal oli tõesti KÕIKE. Ma sattusin üsna mitu korda segadusse.

* CoffeShopist võtsin suure White Moccachino. Oleks võinud Darki võtta. Liiga piimane oli.

* Tagasiteel koju hüppasin korraks veel "kodupoest" ka läbi, et natuke süüa osta. Mul on juba mitu nädalat nii hull pitsa isu olnud, et lõpuks ma murdusin ja ostsin ühe külmutatud variandi. Eestis ma ei teeks seda ilmselt kunagi. Kassa juures sattusin järjekorda muidugi kahe naise järel, kellel oli terve käru kassitoidu purke täis laotud vms.. Ja nähes, et minul on käes ainult pitsakarp, palusid nad mul naeratadest endast ette minna. Super.. Eestis ei juhtuks seda ka mitte kunagi..

Novot. Selline lugu.
Mis must küll niimoodi saab? :D

No comments: