Thursday, November 6, 2008

Money? Power? Glory?

Lugesin Marini blogi. Customaisisin endale sobivaks. Ehksiis vastused küsimustele, mis teil võivad tekkinud olla.

Kool? - super.
Linn? - mikul oli õigus. tüütab ära. õigemini - igavavõitu. võimalik, et põhjus peitub tutvusringkonna puudumises.
Keel? - inglise.inlgise.inglise.saks...inglise.inglise.inglise..
Toit? - tatart tahaks. muu üle ei kurda. leib on sama hea, kui eesti oma.
Igatsus? - natuke.aga mitte midagi ületamatut.
Raha? - EU ja EV maksavad hästi. plakateid olen ka paar tükki teinud. elab ära. üsna vabalt.
Muusika? - 18 GB. rock. metal.
Filmid? - "Friends" hakkab ammenduma. ilmselt on ainult paari nädalat puhkust vaja.
Pidu? - vähe. samas ei kurda.
Mehed? - s***agi pole muutunud.
Teised? - Karolina, Desiree, Fabritzio on põhilised.
Koju? - tulen.

Seda ka veel et..
Ma nägin väga imelikku und täna öösel. Väga harva ma üldse mäletan unenägusid.. Aga.. See..
Kõik algas selles samas Hofbräuhausi õllesaalis, kus ma Münchenis käisin. Istusime rahulikult lauas, kui järsku sõitis hoone teise külje akendest sisse sõjaväe Hummer. Tekkis paanika. Hummer sõitis õllesaali mööda ringi ja ajas inimesi alla. Järsku läks auto külglibisemisse ja liikus minu suunas. Tõmbasin pea alla ja auto lihtsalt libises minust nii üle, et ma jäin täpselt kahe telje vahele ja isegi ei riivanud mind. Põgenesime koos Heleniga (vana klassiõde) kuhugi väiksesse ruumi, millel olid piimjasvalged aknad. See oli pigem nagu kahe ruutmeetri suurune kasvuhoone. Ukse taga valvasid sõjaväelased. Käis okupeerimine või mingi muu taoline aktsioon. Üritasime akna kaudu põgendeda, kuid ka seal seisid sõdurid. Lõpuks saime kuidagi siiski minema ja jõudsime kivimüüris oleva väravani. Seal selgitasime valvurile, kes meid alguses kinni võtta ja kes teab kuhu viia tahtis, et oleme välismaalased ja tahame lihtsalt koju minna.. Ja ta lasigi meil minna.

Ma ei tea miks ma selliseid asju unes näen. Maailma poliitiline olukord mõjub või mis?
Või siis see, et ma elan umbes 80 km Hitleri sünnikohast.

5 comments:

[kaija] said...

clory? u mean, glory?

a hea, et ikka koju plaanis tulla : )

Maria said...

assa krt.. ärge lootkegi, et must nii lihtsalt lahti saate :D

Jane said...

Mis päris lõpus juhtus? Tulin mina üleni valges..?

Maria said...

jajah.. jane päästis meid kõigi sõdurite käest :D

Jane said...

mul on hea meel, et sa veel ikka sama realistlikult mõtled nagu minagi :P