Sunday, January 18, 2009

Reisiplaanid.

Mul on nüüd küll vist lõplikult see maailmaavastamise pisik sees. Praegu kohe enam nii pikaks ajaks Eestist eemal olla vist ei tahaks, aga paarinädalaseid trippe on päris mitu plaanis.
Võimalik, et paari aasta pärast, kui tuleb ikka kindel plaan magistriõpe ka ära teha, otsin endale mingi ägeda ülikooli kuskil Euroopas. Põhjus lihtsalt selles, et praegu ei arva ma küll, et Eestis mulle sobivat magistriõpet ülde on..

Enivei. Sellised plaanid siis:
Kevad - aprilli lõpp - Liina juurde Prantsusmaale. Mu ammu unistatud Pariis.
Suvi - Jane juurde Hispaaniasse. Ja kui hästi läheb, siis sealt Itaaliasse tööle. Üks viinamarjaistandus. Rets töö iseenesest, aga kaks kuud kannatab ära küll. Asjaajamisega on hetkel veel kehvad lood, aga plaan on siuke vähemalt.
Sügis - Island.

Eks näis, palju neist trippidest teoks ka saab. Ilmselgelt sõltub kõik sissetulekutest, mida mul veel ei ole :D

5 comments:

Reine said...

ma ei tea eriti palju viinamarjadest, aga kas nad mitte sügisel valmis ei saa? ehk siis hilissuvel :)
Korjamine iseenesest polegi nii raske, ei pea kummardama ega midagi...ainult nokitse seal kääridega omaette :) Käisime viinamarju korjamas 2008 aasta sept lõpus http://k2nga.blogspot.com/2008/10/vendemmia.html

Maria said...

jaaah.. korjamine on üks asi.. aga vääte on vaja lõigata jne.. see istanduse omanik, kelle juures me kevadel käisime, rääkis :)

Jane said...

no tänks et ma ka teada sain sinu plaanitavast külaskäigust :) ütleme selle kohta praegu, et eks paistab..ja muidu, sa võiksid mulle kirja kirjutada oma mee...no tead küll millest ;) ma lugesin vanu sõnumeid ja seal sa kiitlesid, et juttu on pika kirja jagu :P
ma ei saa nii enam elada kui ma ei tea mis sa teed ja kuidas sul läheb (ja pealegi keegi ei kirjuta mulle, igavaks juba läheb :P)
musid ;)

Erge Sonn said...

mis teema islandil?

Maria said...

Mm.. Noh. Äge maa tundub. Tuleb ära käia.. Praegu paras aeg minna kah. Vaevlevad vaesekesed majanduskriisis ja hinnad kõik kolm korda odavamad kui tavaliselt :P