Tuesday, January 13, 2009

Ei saa ka mina üle ega ümber..

Viimasel ajal olen nii mõnestki blogist lugenud seda Druiidide (kes need veel on??? :S) puuhoroskoopi. Ega midagi.. Lugege siis minu oma ka :D

Mänd


Mänd-inimene on elegantse välimusega, ta on kaunis ning dekoratiivne. Ta armastab kodu, talle meeldivad väärisesemed ning kaunis sisustus, ilma milleta ta ei saa areneda. Ta on sitke, teab, mida tahab, tunneb oma väärtust ning ei lepi üksnes sellega, mida elul enesel pakkuda on. Temas pole alandlikkust. Vastastega kohtub ta püstipäi ning ei lase ebaõnnestumisel enese üle võitu saada. Tal on võime olukordi ette näha ning enda vajaduste järgi ümber töödelda. Ta tuleb välja ka kõige keerulisematest situatsioonidest, on kiire ning täpne. Tänu julgusele ning riskeerimisvõimele läheb ta alati edasi. Sõltumata alast saadab teda tööl edu.

Ehkki mänd on sõbralik ning meeldiv kaaslane, ei paku ta kunagi üleliia püüdlikult oma teeneid. Esikohal asuvad tähtsuse järjekorras tema oma heaolu ning mugavus. Kuigi mänd on kaastundlik, ei põhjusta teiste ebaõnnestumine talle unetuid öid. Tal on vaid üks nõrkus - armumine. Ta on tundeline ja impulsiivne, süttib kergesti - ja siis on juba liiga hilja! Kuid kõigest, isegi armuvaludest, tuleb ta auga välja.

Tal on terav mõistus ning korrastatud mõtlemine. Ta on eriliselt hea organisaator. Ta oskab eesmärkidenimel pingutada ning ei lase end kergesti teelt kõrvale tõugata. Ta saavutab peaaegu kõike, mida soovib. Männi märk on eriti soodne naistele.


Kes veel ei tea, kust seda horoskoopi leida, siis link on SIIN

5 comments:

Triin said...

Haha... Oma sünnikuupäeva ma sealt ei leidnud.

Maria said...

Osa pidigi puudu olema. Mina ei tea, mis need druiidid mõtlesid.. Et osadel päevadel ei sünnigi lapsi?
Ma lugesin mõlemad sulle lähemal olevad läbi.. Mõlemas on midagi. :)

Kai Haav (Espenberg) said...

Mõni lause su omast on päis tõene :P.

Maria said...

On küll jah.. Milliseid sa mõtled?? Ma mõtlen seda, et "isegi armuvalust tuleb ta auga välja" :D

Kai Haav (Espenberg) said...

Ma mõtlesin seda, et "Ta on tundeline ja impulsiivne, süttib kergesti - ja siis on juba liiga hilja!" ja "Tal on võime olukordi ette näha ning enda vajaduste järgi ümber töödelda." :D