Friday, October 17, 2008

Vaikselt kogub hoogu..

..mu seltskonnaelu.
See nädal oli juba üks "oleng" mida võiks Erasmuslaste koosviibimiseks nimetada. Hädine küll teine..Aga vaikselt hakkab looma.
Paar fotomeenutust:


Tähelepanelikud lugejad Fabriziot juba tunnevad, keskel on Mariana Brasiiliast ja paremal Julija Lätist.


Ja veel üks Fabriziost.. Ma ei tea, miks mul ainult temast pilte on :D

Täna lähme jälle välja. Pole aimugi kuhu, aga õnneks on Desiree (see Sloveenia tüdruk) üsna aktiivne peotüüp :P
Üldiselt peaks Linzis olema kuskil 300 Erasmuse üliõpilast.. Peaks kuidagi kontakti leidma.. Muidu mu päevad mööduvadki enamasti arvuti taga passides..


Homme on Tallinnas Clawfingeri kontsert. NÕMENÕME. Mina ei saagi :(

4 comments:

epp said...

Ooooooo, niii kahju! :P

Unknown said...

kuule, kas see Fabrizio on single?:)
välimuselt tundub nats liiga moosikas , aga ikkagi võiksid käpa peale panna;)

Jane said...

Clawfinger muide oli väga hea ;)

Maria said...

äääh.. liina sa tead küll, et ta ei ole mu maitse :D
vist isegi on single.. a ausalt öeldes ei koti eriti :P

ja ära sa märgi.. clawfinger on alati hea :)