Wednesday, October 22, 2008

Saksa keel.

Mul on praegu kõige lahedam saksa keele õpetaja, kes olla saab. Siuke 50ndates onu. Ehtne austerlane - sõbralik, tark, superhea suhtleja, mõnusalt terava keelega ja vaimukas. Õpetamismeetoditest ma veel suurt midagi ei tea.. Palju ma ikka kahe tunni jooksul, millest poolteist oli grupitööd, aru sain.. Aga ütleme nii, et algus oli paljutõotav.
Grupp on meil pea 30 inimest üle kogu Euroopa. Loodetavasti leian sealt veel mõned lahedad sõbrad. Pmt peaks meie kambast seal veel kaks tüüpi olema, aga neid täna polnud, niiet olin täitsa üksi. Üks poola tüdruk, kes ka graafilist disaini õpib koos minuga, oli ka..
Paar nädalat tagasi jagati meid tasemete järgi erinevatesse gruppidesse. Ma sattusin muidugi tänu oma 15 aastasele saksa keele kogemusele kõige targemate kampa.. Nohikute värk noh :P
Tegelt on päris raske.. Ma olen nii palju unustanud, aga eks vaikselt tuleb meelde.. Ja ma saan hakkama küll. Pean natuke harjuma lihtsalt.
Ühesõnaga - õps on väga lahe. Kui ta mulle nüüd DerDieDas-id ka selgeks teha suudab, siis.. Wooou..

DerDieDas-idest rääkides...

3 comments:

Plobi said...

hejsan, you made a few really cool photos - unfortunatelly my suomi is not soo good so i do not understand anything ... ;-)

cheers, martin

Maria said...

suomi??? hah :D

veider said...

the oleks lahendus:D suudaks mina ka oma kümned aastad saksakeele õppimisi kordaläinuteks lugeda, kui enam artikleid poleks, siis nagu juba suudaks lauseid moodustada:P