Tuesday, September 30, 2008

Esimene nädalavahetus Linzis /õige kuupäev 29.09.08

Hea rahulik on. Olen kolm päeva raamatut lugenud (“Mees kes teadis ussisõnu”), ühe filmi vaatasin jälle üle - “My Blueberry Nights” ja loomulikult “Friends” - terve hooaeg kolme päevaga :D
Linnas olen ka natuke jalutanud. Donau kallas on super lihtsalt.. Ja siin on kõik veel roheline. Lilled õitsevad ja puha.
Siinsamas lähedal on kunstimuuseum, jäähall, spordikeskus ja väike jalkastaadion - niiet tegemist on vast piisavalt. Linnas on mitu Sushi-restorani - niiet kui Eku külla tuleb, on teada värk, kus me käima hakkame.
Üle jõe paistab lõbustuspark - sellest east olen ma vast välja kasvanud, aga võimalus on olemas.
Mäe otsast paistab mingi lossi laadne asi - seal tuleb ära käia.

Koduigatsust polegi veel peale tulnud :P See kink, mis Gen, Eigo ja Ebu mulle tegid on suht vinge.. 3 ASJA, millest ma kõige rohkem puudust tundma hakkan on ilmselgelt nemad kolm ja nende kannid :D

Ühesõnaga, mulle meeldib. Ja ilmselt läheb veel paremaks, kui teiste erasmuslastega tuttavaks saan :)











No comments: