Saturday, November 22, 2008

Kuidas ma esimest korda GayBaris käisin

Kõik algas sellest, et kurtsin kaks päeva tagasi Desireele, et krdi igav on koguaeg ja tahaks ikka rohkem väljas käia. Otsustasime teel saksa keele kursusele, et reedel raudselt teeme midagi funni.
Saksa keele tunni lõpus andis õps meile koduse ülesande: moodustage paarid ja kirjutage kahe leheküljeline artikkel, mis võiks minna mõnda (üli)õpilas-ajakirja. Kuna vastupidiselt mu algsetele lootustele on siiski see kursus üks igavamaid, mõtlesime Desireega, et peaks midagi lahedat kirjutama. Selles mõttes, et pole oluline, kas teiste jaoks nii väga huvitav ongi, peaasi, et meil endal lõbus seda teha oleks.
Valisime teema - Linzi klubid-pubid ja erasmuslased. Ehksiis - käime kahel järjestikusel nädalavahetusel väljas ja otsime uusi kohti, kus pidutseda. Teeme paar intervjuud oma kaaslastega (valisime välja (üllatus-üllatus) Fabrizio, Karolina ja Liisa) ja topime paar hullu pilti ka juurde.

Niisiis. Täna kohtusime kell 22.30 ühika trepil. NATUKE OLI LUND SADANUD!!! Ja liikusime pahaaimamatult linna poole. Pidime klubis kohtuma ühe Sloveenia poisiga (Micha), aga kahjuks ta ei jõudnudki sinna.. Enivei.. Desiree oli tegelikult selles klubis juba korra käinud, aga ta polnud märganud pisikest kirja välisuksel "Gay Bar". Minu tähelepanelik silm muidugi leidis selle kohe üles. Juhtisin teiste tähelepanu. Kiired küsivad pilgud üksteise suunas, et kas keegi meist on sisse mineku vastu.. Sama kiired pearaputused ja naeratused - "No no, it's fine" - ja sees me olimegi. Ülemisel korrusel olid mõned istekohad ja baarilett, mille taga askeldas umbes kahe meetri pikkune blondide lokkide, läikivate kunstripsmete ja meigi ning LIIGA mini lillelise kleidiga MEES!!! Ma muigasin.. Esimest korda nägin oma silmaga ja nii lähedalt päris elus transvestiiti. Lahe :D

Alumisel korrusel oli kaks ruumi. Ühes mõned istumiskohad, teises baarilett, DJ-pult ja tantsupõrand. Kuna me Desireega tunneme Uly't, kes seal töötab, saime oma riided turvaliselt taharuumi saata (millegi pärast pole neil siin mitte üheski klubis riidehoide). Uly valas meile joogid ja istusime esimesse ruumi maha. Rahvast tapvalt palju just ei olnud, aga siiski omajagu. Veider oli olla.. Kõik amelesid kõigiga :D
Aga muusika oli ok. Ja muidugi kui DJ mängis lugu "I kissed a girl", siis terve klubi röökis kaasa laulda. Jõime oma õlled ära ja suundusime tantsusaali. Istusime seina äärde, ajasime juttu ja järsku kukkus mulle lihtsalt üks geimees sülle :D Ta oli parajalt purjus, aga sõbralik.. Vabandas ja ajas meiega natuke juttugi..

Vahepeal me isegi tantsisime.. Ma enam ei mäletagi, millal ma viimati klubis tantsisin.. Suvel Madhouse's tegin vist Meixiga mõned kiired tiirud.. :P

Igatahes..Imelik tunne oli natuke seal olla.. Ses mõttes, et mul pole kunagi ei seksuaal- ega ka muude vähemuste vastu midagi olnud.. Pigem ma tundsin ennast seal vähemusena. Keegi polnud kuidagi ebasõbralik ega midagi.. Lihtsalt.. Harjumatu, et ümberringi kõik kõigiga ilma mingisuguse häbita suudlevad.. Ma ei ole ju isegi Tallinnas Angelis käinud, kuigi olen ammu tahtnud näha seda kohta.. No ma ei tea ühesõnaga. Kogemus omaette :)

Kui klubist välja astusime, sadas laia lund :)
Võtsime ühest pitsabaarist teepeale pitsat ja jalutasime koju.
Homme võtan Desiree käest pildid ka. Kui meeles on, viskan siia ka need.

1 comment:

Jane said...

Maria Maria Maria, kui õnnetu õhtu saab veel olla, mees kukub sulle lihtsalt sülle ja sul ei ole temaga mingitki võimalust, sest ta on gei :D

Tunneme sulle igatahes kaasa selle kurva õhtu pärast!

Jane ja Kaur