Saturday, October 11, 2008

Prostitutes and stuff

Tegelt ei ole mingeid prostituute. Meil lihtsalt on mingi loll nali tekkinud siin. Absoluutselt igasse lausesse, kuhu vähegi on võimalik, lükkame sisse mõne prostituudi killu.
Ehksiis ma hakkan vaikselt kohanema. Meil on siin isegi oma kamp tekkimas vaikselt..
Mina, Desiree (Sloveeniast), Karolina (Leedust) ja Fabricio (Hispaaniast).
Eks ma vaikselt hakkan kõigist oma uutest sõpradest ka pilte üles panema.. Esialgu Fabricio ainult.. Sest mul teistest pole pilte :P



Taustal on natuke.. Hästi natuke.. Näha seda meie siinset "Zavoodi". Päriselt ka.. See koht on nagu üksühele Tartust siia kopeeritud.
Üldse siin annab päris palju paralleele tõmmata kahe linna vahel. Üks Krooksu moodi koht on ka siin.. Raekojaplatsi ja siinse Hauptplazi suurim erinevus on ilmselt see, et ühest sõidavad trammid läbi, teisest mitte. Niiet mulle meeldib siin. Üsna kodune tunne on. Oleks ainult tartusõbrad ka siin...

2 comments:

Kai Haav (Espenberg) said...

Ja kui me seal oleks, siis ei jõuaks ära kuulata seda sinu hädaldamist teemal "tahaks-vahel-omaette-ka-maailma-avastada" :P.

Maria said...

faaaain.. õigus on sul :D